piątek, 20 lipca 2018

YELLOW & Floral


W tym sezonie do mojej szafy trafilo kilka nowych, ''kwiatowych '' nabytkow, min ta kolorowa, rozkloszowana  spodnica. Lubie! Ubieglego lata rowniez postawilam na kwiaty. Byla to sukienka, ktora mozecie sobie przypomniec w poscie  Floral ASYMMETRY

poniedziałek, 9 lipca 2018

DOTS


           // culottes-/  Topshop/,  blouse-/ Boohoo/,  ring-/ Accessorize/,  shoes-/ TK Maxx/,  bag-/ GUCCI //

Nie ukrywam, ze mam lekka obsesje na punkcie grochow, ktora nasila sie  zwlaszcza latem:). Jesli wiec macie ochote na wieksza porcje ''groszkowych'' inspiracji, zapraszam do posta  POLKA Dots

środa, 4 lipca 2018

OPENWORK Blouse


//  blouse-/  Select/,  culottes, shoes-/  Atmosphere/,  earrings-/ Claire's/,   bag-/  Chanel WOC  //

 Zapraszam takze do posta  Ripple EFFECT gdzie w roli glownej rowniez pojawila sie nietuzinkowa, biala bluzka ozdobiona interesujacym detalem....

niedziela, 1 lipca 2018

BOW Sandals


         //  blouse-  / Darcy London/,   jeans-/ H& M /,  hat-/ John Lewis/,  chocker-/ Topshop/, , sandals-/ TK Maxx/,   bag-/ GUCCI Marmont //

....a na zestaw w podobnych letnio -klasycznych klimatach,  gdzie w roli glownej rowniez pojawila sie bluzeczka ''bez ramion'' zapraszam do posta  Off Shoulder Shirt

środa, 27 czerwca 2018

Royal Opera House // SWAN LAKE


Za kazdym razem wizyta w operze oznacza dla mnie cala moc wrazen, wzruszen i innych cudownych emocji. Niewazne czy to przedstawienie operowe czy balet, pelnia szczescia jest zawsze ta sama :).
Kilka dni temu mialam okazje ponownie doswiadczyc wszystkich tych milych przezyc, a to za sprawa '' Jeziora Labedziego'' -  jednego z najslynniejszych baletow wszechczasow, ktory mozna obecnie zobaczyc na scenie londynskiej Opery Krolewskiej.

A few days ago I had the opportunity to see for the second time, the wonderful '' Swan Lake '' at the London Royal Opera House



Kilka lat temu coprawda, widzielismy juz '' Jezioro Labedzie'' i to rowniez w Operze Krolewskiej, relacja z tego wydarzenia pojawila sie  w poscie  Tutaj , ale pamietam, ze tak bylismy zachwyceni spektaklem, ze postanowilismy zobaczyc to cudowne widowisko ponownie:)...


Bylo warto bo pomimo, ze balet ten sam to jednak i inni tancerze ( tym razem w rolach glownych Yasmine Naghdi i Federico Bonelli), i zupelnie inne, choc rownie bajeczne, kostiumy i dekoracje. Jedynie genialna muzyka i niepowtarzalny klimat przedstawienia pozostal ten sam, no i mnie towarzyszyly podobne magiczne przezycia :)...


A o czym opowiada fabula tego magicznego widowiska?  To milosna historia Odetty i Zygfryda. Balet rozpoczyna sie scena, w ktorej romantyczny ksiaze Zygfryd w przeddzien zareczyn, poluje noca nad jeziorem. Uwage jego przykuwa piekny labedz, ktory okazuje sie byc zakleta ksiezniczka Odetta. Oczarowany ksiaze wyznaje dziewczynie milosc, ktora moze wyzwolic ja z mocy zlego czarnoksieznika Rothbarta. W tym samym czasie, matka Zygfryda wydala bal i zaprosila do zamku panny z obcych krajow aby syn wybral sobie wreszcie narzeczona. Na balu  pojawia sie takze Rothbart z corka Odylia blizniaczo podobna do Odetty. Ksiaze ulaga niestety, podstepowi czarnoksieznika, zdradza Odette i sklada milosna przysiege Odylii. Pomimo, ze przedstawienie nie ma szczesliwego zakonczenia to widzowie sa oczarowani i jeszcze na dlugo pozostaja pod urokiem romntycznej basni i czarownej muzyki....

The story is about unhappy love between Odetta and Sigfried....




Odtworcy glownych rol: Yasmine Naghdi, Federico Bonelli i Bennet Gartside ...


Oj warto, naprawde warto chociaz raz w zyciu obejrzec ten przepiekny, wzruszajacy balet. Jesli o mnie chodzi to za kilka lat z pewnoscia ponownie sie wybiore :).....

Once in your life a must see!



Na inny przepiekny balet Piotra Czajkowskiego '' Dziadek do Orzechow'' zapraszam Was Tutaj , a jesli macie ochote odwiedzic wraz ze mna Opere Wiedenska zapraszam  Tutaj