sobota, 30 września 2017

'' That's all Folks ! ''


            //  jacket-/  vintage/,  jeans-/  Missguided/,  jumper-/  Manorgrove/,  shoes-/  Schuh/,  watch-/  Softech/,  bag-/  Vivienne Westwood  //

Denimowe kurtki maja juz stale miejsce w mojej szafie. Chetnie nosze te proste bez zadnych ozdob, jednak rownie chetnie siegam po te z bajerami, ozdobami i kolorowa aplikacja. Zapraszam was wiec do  Malej Wenecji w Londynie, gdzie w roli glownej pojawila sie taka wlasnie dluga denimowa, ozdobiona naszywkami katana.

poniedziałek, 18 września 2017

Tempted by LADUREE


// jacket-/ Laredoute/,  blouse-/ Fornarina/,  skirt-/ Luna/,  shoes-/  Viva- la Diva/,  bracelet-/ H. Samuel/,  bag- / Chanel WOC //

Bialy zakiet to wiadomo- klasyk i baza szafy. Ten o nieco innym kroju i w innej odslonie pojawil sie rowniez w poscie Flower cut shorts

czwartek, 14 września 2017

New In: Chanel WOC


Czarny WOC to moj majowy zakup. Pomimo, ze torebka pojawia sie na blogu dopiero dzis to kuplam ja juz prawie cztery miesiace temu ( lol ) na krotko przed czerwcowa podwyzka w butikach Chanel.
Prosta, klasyczna, zawsze ''it'', zawsze na topie,  nigdy nie wyjdzie z mody, wrecz przeciwnie, no i pasuje praktycznie do wszystkiego. Jestem ogromnie zadowolona z zakupu. Wielkie LOVE:)

I am presenting this bag today although I managed to buy it before the price increase in the Chanel boutiques in June. I think the bag is classic, always ''it'' and will never be out of fashion. It was a great purchase. Love it!




...a na inne nowosci od Chanel zapraszam  Tutaj lub Tutaj

niedziela, 10 września 2017

CHANEL


         //  jacket-/  Avida/,   trousers-/ Uniqlo/,  blouse-/   Jesire /,   shoes-/ TK Maxx  /,   belt-/  vintage/,  bag-/  CHANEL  //

...o tym co kupilam sobie w butiku Chanel juz wkrotce, a tymczasem zapraszam Was do posta Peony & Green, gdzie zielone spodnie pojawily sie w  nieco bardziej kolorowej odslonie:)

środa, 6 września 2017

SEPTEMBER Stripes


          //  jeans-/  Miss  Selfridge/,   blouse-/  Atmosphere/,   shoes-/  Lorrie/,  watch-/  Spftech/,  bag-/   vintage  //

... a na zestaw w bardzo podobnych kolorystycznie klimatach zapraszam do posta : Orange // Black/ Marine