Saturday, 30 June 2012

Lime dress











Limona raz jeszcze!
 Nie znudzil mi sie jeszcze ten kolor i dlatego dzis soczyscie limonkowa sukienka w roli glownej. Sukienka jest prosta. Jedyna jej ozdoba jest czarny zip z tylu.  Na co dzien nosze ja do plaskich czarnych balerinek i raczej delikatnych dodatkow, ale dzis mialam ochote na jakas odmiane, odrobine szalenstwa  i ot tak dla kaprysu, postawilam na bogate akscesoria : buty ''gladiatorki'', naszyjnik i vintage torebke.
Udanego weekendu! 

Lime again!
I love the lime colour this summer so today I am presenting this classic lime dress. The simplicity of the dress will allow me to use rich accessories like: ''gladiator'' shoes, a large  necklace and a vintage bag. Usually I would wear this dress with flat shoes and simple accessories but today I wanted a change so I decided to use bolder accessory options.
 Have a lovely weekend!

26 comments:

  1. super stylizacja, świetne są te czarne dodatki do limonki <3

    ReplyDelete
  2. genialny naszyjnik i super sukienka!!! :)

    http://hahoda.blogspot.com/ <----- obserwujemy?

    ReplyDelete
  3. Rewelacyjne przełamałaś delikatność sukienki tym mocnymi botkami!!! Sukienka świetna... :)

    ReplyDelete
  4. Śliczna sukienka i naszyjnik, bardzo fajnie wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  5. aj cudowna limonka <3 naszyjnik i buty - Mistrz !

    ReplyDelete
  6. Śliczna sukienka :) I ten kolor ;)<3
    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  7. Jak dla mnie wszystko ładnie, tylko buty wydaja sie byc ciezkie takie...
    Pozdrawiam, Klaudia ;)

    ReplyDelete
  8. Czarne dodatki idealnie pasują do tej sukienki, bardzo mi się podoba ! :)

    ReplyDelete
  9. pięknie wszystko wygląda! żółty z czarnymi dodatkami prezentuje się na prawdę dobrze! ;)

    ReplyDelete
  10. Prezentujesz świetne stylizacje:) Dodaję bloga do obserwowanych:)

    ReplyDelete
  11. Limonka mmmmmmmm :)Pięknie!Po prostu pięknie:)

    ReplyDelete
  12. nominowałam Cię do Versatile Blog Award- więcej na moim blogu:)

    ReplyDelete
  13. Zakochałam się w twoich butach.
    Nie jestem pewna czy dobrałabym je do takiej sukienki.
    Niemniej jednak są przeboskie. Definitywnie.

    Pozdrawiam cieplo
    Cleo

    ReplyDelete
  14. Jestem miłośniczką zarówna widocznych zipów jak i tego koloru, oficjalnie zakochuję się w tej sukience !

    ReplyDelete
  15. Przepięknie!!! Cudna sukienka, idealny zestaw na eleganckie przyjęcie!

    ReplyDelete
  16. świetnie wygląda w połączeniu z tymi butami, piekny park za toba! pozdrawiam!

    ReplyDelete
  17. o wow! piękna jest ta sukienka, a Ty wspaniale w niej wyglądasz :) podoba mi się! pozdrawiam i zapraszam do siebie, buźka :)

    ReplyDelete
  18. Jestem pod wrażeniem....cudnie...

    ReplyDelete
  19. Piękna sukienka.Pozdrawiam

    ReplyDelete