sobota, 5 marca 2011

Wild rose vintage bag.










brown suede jacket- sh
jeans shirt- C&A
white shirt- New Look
belt- sh
burgundy scarf- London street market
hat- Debenhams
wild rose bag- vintage

Dzis w roli tytulowej vintage torebka z lat 70-ych. Dosyc ciekawa, w stylu hippie o oryginalnym wzorze dzikiej rozy na klapie i fajnym zapieciu. Latem zamierzam ja nosic do maxi dress,skorzanych brazowych sandalow i jeansowej koszuli, ale poki co nosze ja podobnie jak w tym zestawie.
Milego weekendu!

19 komentarzy:

  1. śliczny zestaw :) bardzo lubię lata 70

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest CUDNA!!!

    PozdrawiaMY :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super buty

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna torebka!
    ale moje serce podbił... ananas! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kapelusz, pasek i torebka - cuda!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka cudowna torba :) Pochwal sie Moja Droga gdzie Ty takie skarby znajdujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za pozytyw i zainteresowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna całość...i piękna torebka...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mel<> uwielbiam szperac w charity i vintage shopach.Jestem rowniez czestym gosciem wszelakich marketow i pchlich targow, czasem uda sie cos upolowac!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezla zona<> zamierzam byc czestym gosciem twojego bloga bo mnie wciagnal,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny pasek;d i ciekawy pierścionek ;)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupuję Cię w całości, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka jest skarbem! super :)

    www.fashionswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ŚLICZNIE WYGLĄDASZ!!! Buty i torba skradły mi serce! Cudne!

    OdpowiedzUsuń