Thursday, 17 March 2011

MOSCHINO bag.










hat- Claire's
trousers- H&M
top,shirt,necklace- Primark
boots- Lucini
Moschino bag- vintage

Bardzo sie ciesze,ze w koncu udalo mi sie zdobyc torbe Moschino i to jeszcze w takim fajnym ''reddish-brown'' kolorze. Najwazniejsze ze jest pakowna i mieszcze w niej ''caly moj swiat''.
Wlasciwie w dzisiejszy zestawie wystepuja dwie torebki. Druga  na szyi ,w postaci zabawnego naszyjnika no bo wiadomo ''co dwie torby to  nie jedna''! Milego dnia .

I am very glad that I got the Moschino bag at last. I especially love the colour and the size of the bag. On my neck I'm wearing a small necklace that looks like a bag .As they say  ''two bags are better than one''.
Have a lovely day!

24 comments:

  1. Fantastyczne torba! Ta malutka też urocza ;)))

    ReplyDelete
  2. Zazwyczaj nie podobają mi się rzeczy z takimi oczojebnymi ;) napisami MOSCHINO, ale ta torba jest naprawdę fajna :)

    ReplyDelete
  3. ale masz pieknąąąą!!!!!
    rewelacjaaaa

    zapraszam do mnie na giveaway :)

    ReplyDelete
  4. Też lubię bardziej dyskretne oznaczenia marek, ale Ta torba jest super! Wisior też mi się bardzo podoba!

    ReplyDelete
  5. Ale Ci zazdroszczę, aż mnie szczęka rozbolała od zaciskania zębów :)

    ReplyDelete
  6. widzę rozmakowałaś się z village/country style:)szalowo!szałowo!

    ReplyDelete
  7. Sigrun<> to chyba ze wzgledu na swiezo nabyte oficerki tak mnie naszlo!

    ReplyDelete
  8. Kathy<>a to dobre! ubawilas mnie tym komentem.

    ReplyDelete
  9. moschino <3

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. You look wonderful! I love these pictures, they are so beautiful!!! Now following, thank you very much for visiting my blog:)

    Kisses,
    Annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. That necklace is so cute :)

    http://ladyonaroof.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. kocham Moschino...zazdrość po stokroć :)

    ReplyDelete
  13. Torba jest świetna, chętnie bym ją przygarnęła...a mała też super...pozdrawiam...

    ReplyDelete
  14. zapraszam do udziału w KONKURSIE na moim blogu :) do wygrania 2 pary butów :D

    ReplyDelete
  15. ta marka ma to do siebie, ze nie ważne jaki jest fason torebki i tak z tym napisem zawsze bd wygladać zjawiskowo;)

    ReplyDelete
  16. torebka jest absolutnie cudowna, lubię moschino więc tym bardziej mi się podoba

    ReplyDelete
  17. Masz swietny blog,zdecydowanie bede tu czesto zagladac,pozdrawiam
    Dorota

    www.jewellerybijou.com

    ReplyDelete
  18. fenomenalna torba!! świetna naprawę! zazdroszcze!

    ReplyDelete
  19. Jako ze sama mam slabosc do torebek, to zazdroszcze tak cudnej kolekcji!!! Ta torba jest fantastyczna, wzor I kolor cudne!!!

    ReplyDelete