wtorek, 8 marca 2011

Betty Boop loves London!







top,gloves,shorts- Primark
jeans shirt- C&A
black jacket- New Look
bag- vintage
scarf- Debenhams
shoes- TK Maxx
hat- Claire's

Za tlo dzisiejszego posta  posluzyly mi kolorowe drzwi angielskich domostw.  Przykuwaja spojrzenia  zywymi,wesolymi kolorami i ozywiaja londynskie ulice. Mnie podobaja sie bardzo dlatego postanowilam zapozowac na ich tle i w ten sposob  uwiecznic je na blogu.
Wiekszosc rzeczy ktore mam na sobie juz pokazywalam. Nowoscia jest klasyczny czarny zakiet,szalik ktory pozyczylam z meskiej szafy i top z Betty Boop ktorej fanka jestem od dawna. Kolorowe drzwi, kolorowy szalik- wyszedl z tego marcowy, kolorowy post.


15 komentarzy:

  1. urocza koszulka i ja też kocham Londyn :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka urocza i zabawna! Tło do zdjęć - mistrz! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorowe drzwi są niesamowite, zachęcają do zapukania w nie ;)
    to taki jakby znak rozpoznawczy domów na Wyspach, niemal jak niebieskie okiennice i drzwi dla Grecji

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalik świetnie ożywia zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka <3

    zapraszam do mnie :) i do zadawania pytań w moim nowym poście !:*

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka i szal = <3
    ładne zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  7. a kto Londynu nie kocha?;)
    fajne butki:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy zestaw:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie;p

    +Dodaje xD

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne Angielskie uliczki no i szaliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo wesoła koszulka i szalik męża świetnie się sprawdził...tło też niesamowite...bardzo ładne zdjecia...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Przejrzałam bloga i nurtuje mnie jedno: skąd Ty bierzesz takie cudowne, niesamowite i oryginalne torebki??? To chyba jakiś dar.

    OdpowiedzUsuń
  12. i co wykupiłaś to miejsce na dysku? jeśli tak to za ile?:> świetne buty!:)

    OdpowiedzUsuń